
איך לכתוב מודעה שמביאה לקוחות חדשים (חלק 1)
12 אוק 2024
2 min read
0
2
0
הנה משהו שגיליתי אחרי כמעט 3 שנים בשיווק.
רוב המודעות פשוט גרועות בלמשוך לקוחות.
חלקן מצחיקות, חלקן עם אפקטים קולנועיים (לא ממש ברור מה זה אומר), וחלקן פשוט נחקקות בזיכרון.
אבל אם הן לא מביאות לקוחות… למי אכפת?
במאמר הזה אני אראה לך איך לכתוב מודעה שמביאה לקוחות, מייצרת לידים, ומוכרת מוצרים.
בוא נתחיל:
מה לא לעשות כשכותבים מודעות:
בוא נתחיל עם עיקרון בסיסי.
נאמר שהייתי רוצה לגרום לך לקנות משהו, יכול להיות כל דבר, האם הייתי:
מתלבש כמו ליצן כדי לגרום לך לצחוק?
מביא חיה חמודה כמו גורים או חתלתולים כדי לעזור במכירה?
משמיע מוזיקה רועשת עם אפקטים ויזואליים?
שואל שאלות מעורפלות ולא ברורות לגבי מה שאני מנסה למכור?
אם ענית לא לכל השאלות, אנחנו בדרך הנכונה.
כי זה בדיוק מה שלא היית עושה כדי לגרום למישהו לקנות משהו.
הצעד הראשון לכתיבת מודעה מנצחת:
אז מה עושים במקום זה?
חושבים על המודעה שלנו כאיש מכירות. או אשת מכירות. מה שעושה לך טוב. אני אשתמש במונח “איש מכירות” בדוגמה שלי.
נניח שאנחנו מזהים לקוח פוטנציאלי טוב למוצר או שירות שלך ומחליטים לשלוח אליו איש מכירות… מה היית רוצה שהוא יגיד? מה הוא ישאל? באיזה טיעונים הוא ישתמש כדי לגרום ללקוח לפעול?
בוא ננסה את זה עם דוגמה ונאמר שאנחנו מוכרים טיפול כירופרקטי.
הדבר הראשון שנעשה לפני שנשלח אליו את איש המכירות שלנו זה לשאול שאלה פשוטה: “מי יכול להיות לקוח טוב עבור המוצר הזה?”
נאמר ש”מי שסובל מכאבי גב” הוא לקוח פוטנציאלי טוב.
עכשיו שולחים את המוכר הדמיוני שלנו ללקוח הזה. מה הוא אומר?
מה לגבי……<תופים>…
“שלום, האם הגב שלך כואב?”
לנצח את בעיית הדף הלבן והריק כשכותבים מודעות מנצחות:
כשאתה מתחיל לכתוב משהו, תמיד מפחיד להתמודד עם דף לבן. הדף לבן שוכב מולך, מאתגר אותך לכתוב בו משהו שימושי.
בגלל זה אנחנו נשמור על עקרונות פשוטים. נתחיל בשאלה אם הם לקוחות פוטנציאליים טובים לשירות שלנו. הנה כמה דוגמאות:
“אתה בעל עסק ורוצה למשוך יותר לקוחות?”
“ האם הגב שלך כואב?”
“מחפש להוריד קצת במשקל בשבועות הקרובים?”
“רוצה לשפר את הבעיטה המסובבת שלך?”
“רוצה למשוך נשים בקלות ובמאמץ מועט?”
אנחנו מתחילים פשוט כי פשוט זה עובד. זה מגיע ללב העניין.
בג׳ונגל הפרסומת שנמצא סביב אתה רוצה לחתוך עם המצ׳טה שלך דרך כל הרעש ולהביס את יתר המפרסמים. בגלל אנחנו לוקחים גישה ישרה.
אם אתה רוצה להפנות את תשומת הלב של מישהו, גם אם המקום מפוצצצץ באנשים - פשוט קרא לו בשמו.
זו התחלה מצוינת למודעה המנצחת שלך. בחלק 2 נוסיף על זה ונפשט את המודעה ש לנו.
נדבר בקרוב,
טומי
נ.ב. אם אתה רוצה לדעת איך אני גורם למודעות שלך להביס את המתחרים, צור קשר. מלא את הטופס כאן ואחד מהצוות שלי ייצור איתך קשר כדי לבדוק אם אנחנו מתאימים.